Meet me halfway.

Här är tvättning i full gång. John tog tag i tvätten igår men allt hann inte tvättas och jag som inte kan vara sämre tog tag i resterna idag.


Gårdagen blev bra trots att det var stendött på jobbet! Efter jobbet så hämtade jag upp Marina vi åkte och hyrde film ( dumpa han), köpte godis&glass. Filmen fick vi inget grepp om eftersom vi pratade så mycket så efter 2:a gången vi börjat om på den så stängde vi av. Vi har för mycket att prata om helt enkelt :) ..

Det är konstigt det där.. Vissa kommer man närmare på livet än andra. Fast man inte träffats på nästan 2år så känns det som om det var igår. Man kan prata om vad som helst och allt känns bara så rätt. Men det är väl det som kallas äkta vänskap & jag är så glad att jag tog tag i det innan det var försent. För riktigta vänner är väldigt sällsynta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0