Lugn helg..

Idag har jag varit uppe med tuppen jag är klar & hundarna rastade.  Börjar klockan 11 idag så har god tid på mig att lalla runt här i lägenheten..

Idag tackar jag mig själv för att jag inte var ut på några festligheter i helgen. För nu är jag pigg! Helgen har istället bestått av familjemys. I fredags var vi hembjudna till Mamma&Pappa på mat. I lördags var vi utbjudna på mat med johns familj för hans mormor fyllde 65 år!..

Har även hunnit pysslat lite här hemma också, vardagsrummet är ju vårat projekt för tillfället. Allt ska bli vitt & mycket smått&gott ska köpas. I helgen tog jag tag i fönstrena, blommor&jag har aldrig gått ihop så nu fick dom lämna lägenheten för gott och istället satt jag i nått som inte kan vissna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0