Det blev inte riktigt ..

Den här måndagen började inte riktigt som planerat. Efter jag stigit upp ur sängen och vaknat till så kom ett illamående framkrypandes. Likt en jätte bakfylla! Sådär så att man knappt kan röra sig ..

Så jag fick ringa & sjukanmäla mig och sen dess har jag legat som en strandad val i soffan. Har precis börjat piggna till och fått i mig lite mat så får hoppas på att det lilla får stanna i magen.

Tänkte att jag kunde passa på att visa er mitt senaste lilla projekt till lägenheten. Det är en vit lampa som ja gjort. Vet inte än om den ska få hänga i taket eller få vara kvar på golvet med en ljusslinga i..



Kommentarer
Postat av: SaraL

hur gör man en sådan där lampa? :)

2009-11-09 @ 23:12:26
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0