Smoothie!

Hejsan hallå!

Idag är det en slapp dag och om jag tänker efter kunde den nästan jämföras med en bakisdag. Jag och älskling har ätit mysig frukost ute på balkongen. Efter han tog sig pick&pack och åkte till jobbet så tog jag mig hem till Mamma&pappa och visade mitt tryne. Har inte träffat dom på evigheter!.. ♥

Nu ska jag plocka undan lite här hemma innan jag ska ta mig till solariumet & ica. På ica ska jag köpa på mig alla möjliga frukter för jag har köpt mig en blender! så nu blir det smoothie frukost, smoothie lunch smoothie middag!.. typ.






Jag är på pysselhumör.
..Vill fixa med blommorna ute på balkongen
♦köpa byrå
♦köpa hylla
♦köpa gardiner
♦köpa vit målarfärg
♦köpa väggord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0