Idag är jag arg..

Arg, för att solen aldrig kan visa sig när jag är ledig, arg för att det kommer vara STOR SOL i helgen.. Min lediga dag har tillbringats i tvättstugan sängen & i soffan. Har inte ens tagit mig i kragen och gjort mat. WHY? jo, för att vädret suger och har man inte mat i kylskåpet måste man åka till affären och jag vill inte mötas av regn & blåst när jag gå utanför dörren. JAG VILL HA SOL.

Har fått kläder på posten idag också, just denna månad, just dagen efter att jag betalat gotland. Snart ekar det på kontot igen..

Sätter även min sista slant på att morgondagen kommer vara hur fin som helst. Vet ni varför?.. för JAG har tagit åt mig att jobba heela dagen fast jag skulle börjat kl. 15....

Har fotbollsträning idag, i det fina vädret. LOVLEY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0