Äntligen klart!..

Förstår inte vad det är med mig, jag har aldrig varit så här trött på länge. Det spelar ingen roll om jag går och lägger mig tidigt och sover länge, tröttheten sitter kvar. Får hoppas på att det är allergin som spökar..

Idag fixade jag & Emilie det sista inför Gotland. Så nu är allt bokat och betalt. Åh vad roligt det kommer bli ♥..
Det pirrar i hela magen när jag tänker på allt roligt som kommer ske i sommar.. Galet!


slappkollar på Frågar olle medans sportnörden själv är nere och glor på fotboll, vilket alla verkar göra. Jaja, får heeela soffan för mig själv och det är ju bra?...

LEDIG imorgon och vad är inte bättre än att shopping står på listan!.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0