som en bubbla..

Helgen som var tillbringade vi i sthlm, jag&john.

Det som är så roligt när man går i sthlm är att man unnar sig så innihelvete mycket saker som man annars aldrig skulle  göra. Man slänger fram kortet i tid&otid utan en närmare eftertanke. Man är som i en liten bubbla, där man har en tävling med sig själv, "shoppa allt du ser".

Hittar man ingenting hänger man läpp tills man fått med sig något ( som man köpt bara för "att komma hem med något".) Inte nog med att man köpte kläder som man egentligen inte behöver så åt vi så att vi höll på att spricka, jag bokstavligen rullade fram på söndagen..

Om man bortser från min ångest av alla inköp som kom krypandes när jag kom hem så hade jag det förjävla skönt, Vi shoppade, åt mat, gick på bio & bara mös. ♥




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag väntade tills dom sänktes till 299 ; )

Kan du inte visa dina "onödiga" köp ? : )

2009-03-05 @ 22:44:27
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Nea

fin sjal :D puss

2009-03-06 @ 15:44:35
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0