jag är inte bitter..

En sak har jag att säga denna dag. DRA ÅT HELVETE JÄVLA SEPE VÄDER. STICK TILL NÅGOT ANNAT LAND OCH SLUTA GÖR LIVET SURT FÖR OSS SOM VILL HA VÅR, VAD HAR VI GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA SNÖÖOVÄDER, DÖ DÖ DÖ.


Det finns dock en solstråle som lyser igenom det dystra.. MIN veronika kommer hem idag! Hipp hipp hurra för mig som får umgås med dig.. Hihi lite rimm såhär på kvällskvisten.


En annan sak är att jag gått och blivit en sådär svårt-att-bestämma-mig-person. Ner på stan, köpte skjortan, bytte storlek på skortan, lämnade tillbaka skortan kom hem med en jacka. Jackan ska lämnas tillbaka imorgon.. plus minus noll.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: fanny

nej int bittra alls!



Ja tur att vi har varandra, kände dock att jag kanske tjattra lite för mkt hoppas du fick en syl i vädret! hihi! Ja imorgon ska bli en bra dag!pepp pepp!

2009-03-10 @ 22:22:03
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Vivo

HONEY I'M HOME! :D

2009-03-11 @ 09:15:07
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0