Hur långt..

Hur långt kan man falla innan man når botten?..

Idag har jag jobbat heldag och haft mycket att stå i precis hela tiden, tiden har gått fort och ingen är gladare än jag. Hade min jobbarhelg i helgen men med "turen" som jag har blev jag sjuk och hemma hela helgen. Jag som hade extrajobbat så mycket de här 2 veckorna och så går jag och blir sjuk när helgen kommer.. surt som fan.

Ny vecka och nya möjligheter. Denna vecka ska jag ääntligen gå och klippa till håret, har ju växt som ogräs den senaste tiden och det behöver verkligen få bli lite tillfixad. agusti senast?!..

mer än såhär har jag inte att bjuda på. Är nere i djupet av tankar men tyärr inget som kan delas med. Ni få nöja er med det ytliga & tråkiga.

Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

kram på dig fian :)

2009-03-24 @ 15:58:37
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0