Happy day..

Idag är en sån där dag som allt är bra. Det har pirrat i kroppen hela dagen och jag har mått fruktansvärt jävla bra. Att få tillbringa lite jobbtid med Fanny gjorde susen det med! : )

Nu har jag avnjutit baconröra och till efterrätt GLASS i stora lass.. (Med våren kommer även glass begäret). Men imorgon ska jag upp innan jag börjar jobba och jogga så glass är jag värd idag, Speciellt när min hjärtevän inte nöjde sig med mig vid sin sida av hockeytittandet och drog till de andra hockeynörarna och lämnade mig själv.

Glad som jag är idag gjorde det ingenting alls.. Faktiskt.


Idag har det varit en blå dag.

Kommentarer
Postat av: fanny

Men oh my goood va gott det var!

Har du redan ätit glass du din lilla råtta haha!



See ya imorgon fialotta !!

2009-03-19 @ 20:26:51
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Stina

Spännande, spännande !! :D



Blått är flått ; )

2009-03-19 @ 21:42:35
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej jag tycker din blogg är den bästaler

2009-03-21 @ 13:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0