Den här helgen har det varit helg, på riktigt.

Om 7 timmar är det måndag igen. Men för ovanlighetens skull så är det inte vilken måndag som helst utan Emilie-måndag! Som jag väntat och saknat henne i hela 2,5 månad och imorgon är hon heeemmaa!..

Nu till helgens bravader; I fredags var jag glad, riktigt glad. Efter jobbet gick mamma pappa stina & jag ut och åt. FETA GOD mat, vi drack vin och skrattade. Om det är något jag har så är det en väldigt speciell familj, på ett bra sätt dock. <3 Efter att maten var uppäten och drickan slut så fortsatt jag och stina festligheterna.

Igår hoppade jag in och jobbade i 3 ynka timmar. För mig finns det 3 st bakfyllor, överskottsenergi, illamående eller död. Igår hade jag sån där överskottsenergi, efter jag jobbat så blev det storstädning! Och på kvällen blev det tjejkväll med godis, ostkrokar, loka & film.

Idag har jag bara slappat, gick upp ur sängen efter 15 och tog mig ut på en låång och skön promenad. Nu är det pizzabak sen blir det en bra film på de´t!..


Ibland är helger sådär skit bra!
(PS. ursäkta stavningen, mina naglar är på tok för långa DS.)

Kommentarer
Postat av: Stina

En toppen helg lär jag säga :)

2009-03-29 @ 22:28:05
URL: http://stinalis.blogg.se/
Postat av: fanny

ÅH NÄMEN EN TUPP HAHAHHA!



kan skratta ihjäl mig än åt det där :)

2009-03-30 @ 11:14:31
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Nea

borde ses nån dag :)

2009-03-30 @ 20:45:18
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0