Korpen..

Igår hade Bulldozers match. Fan Vad roligt det är att spela. Synd bara att man har fullt av energi men att man inte riktigt orkar spela ut allt. Nått som måste jobbas på för mig är min kondition!.. Hade tänkt tagit en runda idag efter jobbet men efter gårdagens match har jag gjort illa min stortå så den lär bli bra först..

Ska snart åka iväg och jobba heldag, IGEN. Hade längtat efter den här veckan för att den skulle bli slapp.. Men inte då, har fått jobbat extra både igår & idag. Så Torsdagen är mer än välkommen nu och ingen kan få mig att jobba den.

Nu lär jag gå ut med lill tussen innan jag beger mig mot mitt andra hem.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Förlår det var nog mitt fel det!

2009-06-03 @ 12:40:05
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0