Helgen hade allt..

Idag har dagen bara flygit iväg.. Jag är på sånt bra humör och det har jag helgen att tacka för. Min helg hade allt, I fredags var det mys med John&Mamma.

I lördags Var det robinsson-final med flickorna, sen blev det berggrenska & Goya. Det bästa av allt den kvällen var att jag var nykter men hade minst lika roligt som alla andra. Äntligen har jag släppt på den spärren så nu ser jag faktikst fram emot fler nykter-fester. Klart det bästa utgången på väldigt väldigt länge!.. 

I går var det ju mammsens dag så direkt efter jobbet så cyklade jag dit, där åt vi thaimat, glass, spelade kubb & kollade på tv..


Idag har jag och johnpis invigt vår grill, MYCKET gott.


Kommentarer
Postat av: Frida

ska nog haka på trenden med att vara nykter på krogen :P

2009-06-03 @ 17:08:41
Postat av: Stina

Jag brukar oxå gå ut nykter !! Det blir ju vad man gör det till ; )

2009-06-17 @ 11:03:44
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0