Det har varit underbart..

Min lediga helg har varit helt kanon. Igår var jag & johnpis ut till Valbo köpcentrum och kollade runt lite. Sen på kvällen mötte jag upp flickorna vid Interpool där vi åt & kollade på Fotbollen. Var tänkt att det bara skulle bli fotboll&mat och sen hemgång. Men efter fotbollen så blev det några glas vin, goya & max. Tror vi ramlade in vid 4 i morse.

Idag har det varit världens mysigaste dag. Vi 13 blev vi upphämtade av johns Mamma för att åka vidare på kalas. Där bjöds det på mat&fika i mängder. Efter vi kalasat klart & var hemma så började äntligen solen visa sig så vi passade på att ta oss en promenad ner till Gävle strand. Där det var helt vindstilla & varmt. Ikväll har vi hyrt film & ätit kex&ost. ♥


Idag känns allt så bra, Jag älskar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0