Det är konstigt..

Att det skulle regna just den här dagen var väl inte så konstigt. För just den här dagen är ju min lediga dag Och vad passar inte bättre än just regn!..

Tog mig motvilligt ner på stan idag eftersom det hängde en jeansjacka och väntade på att bli köpt. Jackan var inte riktigt vad jag tänkt mig men den fick följa med hem endå plus ett svart linne. - Det är konstigt det där, man köper kläder i tid&otid men vart tar dom vägen? För när man tittar in i garderoben så har man ju endå ingenting att sätta på sig?..

Beställde även en klänning igår från Nelly som jag hittade idag inne på Vila. Kunde inte låta bli att prova om jag beställt hem rätt storlek och NEJ det hade jag inte gjort. Så nu kommer den vara på tok för stor.

Och med min byta-eller-lämna-tillbaka fobi så blir det nog kära mamma som får sätta sig med symaskinen igen. Att jag alltid ska beställa fel storlekar!..

Nej medans gud pissar ska jag passa på att städa.
YAY!!





Kommentarer
Postat av: Frida

haha stumpan, verkar ha lite otur du :P

2009-06-04 @ 17:06:46
Postat av: nån som börjar på V och slutar på eronika

låter som du det där i ett nötskal

2009-06-04 @ 17:49:44
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0