Bra helg!

Hej på er alla där ute, antar att hälften av er är bakfulla & trötta. Not me, not me. Jag är pigg som en lärka och ska snart börja söndagsstäda fast det inte är speciellt stökigt. Ska även hinna ner och försöka få en tvätttid idag, fast det kanske ligger högst 10 plagg i korgen. Varför, jo för att jag är pigg och det ska utnyttjas till fullo.


Min helg har varit en kanon helg. I fredags var det hejd-fest för emilie. Vi var i stan & drack oss rund om fötterna, spelade spel & vissa blev mer full än andra. Nämner dock inga namn. Runt 12 gled vi in på Slick. BRA FREDAG!





Lördagen hade jag redan förutspått. Jag skulle ligga i sängen eller soffan och kolla Oc-avsnitt & vara bakis. Men lördagen blev allt annat än så när jag vaknar upp kl. 10 och är även då pigg och drabbas av en kraftig rastlöshet. Drar med mig john på en morgonpromenad. Efter promenaden drar vi ihop lill-familjen. (Deltagare; Jag&john Emilie&Andreas). Vi köper på oss korv,bröd, festisar, kakor, läsk drar ut till en strand gör upp eld och äter korv. 

Hem till Andreas, hem till Emilie, till Ica maxi för att handla mer gott, Tacos. Hem till oss, laga mat, kolla, tv, fixa saker i lägenheten. Klockan 21 bar det av mot stan för en bio kväll, yesman. Skulle jag veta att det slutade som på filmen om man sa ja till allt skulle jag också börja med den grejen. Bra film, bra sällskap!

Efter bion hade vi fortfarande inte fått nog av varandra så vi drog hem hit och kollade på butterflyeffekt, för mig 7 gången. Vi 03.00 var det bara 2 vakna. Så Andreas släpade emilie till bilen & jag släpade john till sängen. BRA LÖRDAG!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har JAG skaffat en blogg sofia andersson :P

2009-01-18 @ 14:20:50
URL: http://madelenewigren.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har JAG en blogg sofia anderson :P

2009-01-18 @ 14:22:18
URL: http://madelenewigren.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack för en mysig helg stumpan! :)

Låter lika mysigt när man läser vad vi gjort!

Min sista helg kunde inte bli mer perfekt! :)



Kommer sakna min "lill-familj" !

2009-01-18 @ 14:34:23
Postat av: Stina

Åh vilken härlig helg ni haft !

Du och Stina är så olika ! : )

2009-01-18 @ 15:42:30
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Veronika

Ja, nu är jag framme! :) Det känns lite ovant måste jag säga, jag hittar ingenstans och vet knappt var jag bor! :p haha! vilken rolig helg du verkar haft, det känns konstigt att du är där och jag är här. men vi ses snart igen :) Puss och kram från DIN lilla V

2009-01-18 @ 20:47:34
URL: http://veronikaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har oxå haft en superhelg ! Det är skönt, för då känns de bättre att möta en ny måndag och vecka : )

2009-01-18 @ 21:42:06
Postat av: sara

åh, vad mysigt att grilla :) det var länge sedan man gjorde sånt..

2009-01-19 @ 12:21:35
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0