Sista dagen..

Idag åker emilie & idag börjar mitt nya liv. Kan det vara det 10 försöket på ungefär 1 år som jag försöker med ett nytt liv? - jo, jag tror det. Jag ska inte bara försöka den här gången, jag ska klara det! .. 

Dagens planer är att först & viktigaste av allt säga hejdå till Emilie&Frida innan de kör iväg mot Arlanda & på ett äventyr som jag gärna följt med på. Sen blir det långpromenad el. gym. Ikväll är det myskväll med Mamma&Pappa. Fast vi bor så nära så var det en evighet sen sist jag såg dom. Det ska bli mysigt!

ska jag krypa ner i sängen igen & invänta älskling..

Kommentarer
Postat av: emilie

Kommer sakna dig mitt hjärta! Men tiden kommer nog gå snabbt:) I aus ringer jag gratis så då kommer du bli bombad! Ses runt 15.00 tiden!

2009-01-22 @ 12:50:39
URL: http://emiliewestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0