Så var den dagen gjord..

Nu är det snart dags att mysa ner sig i sängen & slå på ett Oc-avsnitt (ja,jag är beroende). Dagen har varit lååång, konstigt med tanke på att jag vaknade sent. Har hunnit med att säga hejdå till Emilie&Frida, varit ute på en långpromenad, klippt till nico & tränat med mammas pilatesboll. jag kommer ha träningsvärk imorgon. Jäklar vad det brände till i magen då&då.

Imorgon är det fredag & jag har bytt till mig så att jag börjar tidigt & slutar tidigt, efter jobbet ska jag först ner på stan & köpa mig en egen pilatesboll sen till gymmet & efter det ha en hemmakväll med let´s dance & johnpis. ♥

Jag har också klarat av en hel dag utan en macka. Det är rekord.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0