Nu ska jag ta mig tid till att..

Tänkte ta mig lite tid att blogga, riktigt idag. Allt ifrån Julafton till i skrivande stund.


Julafton spenderade jag & john på varsitt håll. Julafton började hemma hos Mamma&Pappa med mormor, julfrukost, julklappsöppning, julspelet och en tripp till morfar på kyrkogården. I tid till Kalleanka ramlade vi in hos Farmor&Farfar där den övriga släkten var. Där bjöds det på julmat, julfika & julklappar. kvällen avslutades med att jag åkte till johns familj och sen hem. Ingen panik och ingen stress denna jul, vilket kändes väldigt skönt.

Juldagen börjades hemma hos födelse"barnet" mormor, där det bjöds på massor av mat, prat & skratt. På kvällen var det engeltofta som gällde och vi förgäddade här hemma för arr sedan dra dit.

Dagarna mellan jul&nyår har varit blandade med jobb, kärlek & vänner, dock inga springa-på-stan-dagar vilket känns jäävligt skönt i kassan & garderoben.

Nyåret firade vi hemma hos Emilie i valbo. Tror det kvällen innehöll allt som går och lite där till. Det var bubbel, cider, vin, världsklass på mat, spel, musik, Gh, kladd&spill, snus, tutor, pussar, skratt & lite därtill.

Helgen har varit min lediga helg, som jag längtat! God mat & gott sällskap i fredags. Igår var det kalas hos johns morfar samt bowling och film med flickorna och idag är det dagen då det ska städas, tvättas ut och röra på sig!..


Angående det förra året var det jävligt lugnt för min del..

Åkte till Uppsala och hämtade hem Nico.
Skrev på antsällningskontrakt på Din sko i valbo
I april sökte jag till Din sko Hemlingby och fick börja där.
Flyttade från 1:an till en 2:a
Tog ut 4 veckor obetald semester och åkte till Grekland med älskling.
Fyllde 20 år.
KAPADE av mitt hår.
Fixade prövotiden på körkortet utan en böteslapp.
Hittade en underbar vän ♥

Ja, det var väl de, lugnt år som sagt.
Året har nyss börjat vilken även tankarna har, det här året kommer bli året som jag kommer se tillbaka på när jag bli gammal, det är mitt nyårslöfte. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0