Godmorgon..

Godmorgon
gott folk!


Här är man uppe med tuppen, nästan. Idag är jag ledig, igen. Känns som om man varit ledig i snart 2 veckors tid men det är skönt så jag klagar inte!..

Idag ska jag, mamma & stina ut till Ikea för nu sprätter det i mina fingrar och jag vill köpa grejor till lägenheten. Antar att det även blir köpis på samma gång. :)

Igår var det en mjukstart på jobbet, hela 5 h befann jag mig där innan jag fick sluta. Kvällen spenderades med emilie, stina & tända ljus. Vi hade en till flott dag med kex&ost och en bra film. Fram tills Emilie åker får det bli onyttigt sen så ska jag tävla med mig själv i de 2 månaderna hon är borta.

Nu blir det leverpastejs mackor & oboy!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Tror du kommer vara duktig och inte äta så fett när vi är borta:) Vi kommer hem som bollar och du kommer vara snygg som sjutton!

2009-01-06 @ 14:37:38
URL: http://emiliewestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0