Från fem till två..

Hej&hå!

Hade en liten tävling med mig själv imorse om hur snabbt jag kunde fixa mig, 20 min tog det. Så här sitter jag helt och hållet klar & inväntar att jag ska få åka och jobba. Det brukar kännas piss att jobba på helgerna bara för att det är så lungt och för att alla andra är lediga men idag känns det rätt så ok eftersom det ramlade in 800 nya par skor som vi ska packa upp & ut med i butiken. Känns lite som om det är julafton på nytt :) ..


Igår var det jag emelie & grönsaksstavarna. Från att vara 5 st som skulle vara med så blev det bara jag & emilie kvar. Så vi prackae på oss gurkor, morötter, dipp & loka mös ner oss framför lets dance och avslutade med Gh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0