Ensam i stugan..

Här ligger jag med niccen som sällskap.. John spelar hockey och det är skit på tv. Funderar på att gosa ner mig i sängen och kolla på några avsnitt från oc.. Sis&mamma har gjort mig sällskap ikväll & det är aldrig fel :)

Har även varit duktig och lagat matlådor till mig&johnpis, han kommer få en chock minst sagt. Jag kan om jag bara vill och ska jag komma ifrån alla mackor som jag äter måste jag börja göra vanlig mat någon gång.. Tänk om inte mackor fanns, då skulle min mage vara fin. För är det någon som kan äta mackor så är det jag.. mackor till frukost, mackor till lunch mackor till kvällen. Om en vecka är det slut på mackfia. Då ska det bli riktig mat på menyn!

Nej, nu blir det sängen&Oc om jag ska orka jobba hela dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0