När jag har tråkigt..

När jag har tråkigt så brukar mitt visa kort ligga risigt till.. Är det inte mat, så är det kläder eller smink. Nu har jag tråkigt och det bästa som finns är att ligga och kolla på kläääder.. Så det blev ett hemklick idag, en svart klänning ("för ovanlighetens skull"). Men den här klänningen är det det första och sista plagget för denna månad. Jag har nämligen en vit månad på allt. Kolhydrater, sprit & kläder. Det känns faktiskt helt ok, än så länge :)

Nu ska jag släcka lampan & somna in, ensam..

Kommentarer
Postat av: Emmi

Duktig du ar stumpan!! Hall i! Lite mindre an 7 veckor kvar nu.. visst gar tiden ganska snabbt?? du skulle sett mig pa sjukhuset.. sag ut som ett psyk.. med drop och grejor :P miss you. hoppas allt ar bra!

2009-02-10 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0