Lite lägenhet..

Nog för att jag inte riktigt vet varför jag valde fondtapeterna när det fanns miljoner andra lite mer diskreta tapeter att välja mellan .. men här har ni väggarna igen, ser mer jobbigt ut på bilderna än i verkligeheten..








Mycket färg.. Men får jag som jag vill (brukar) så kommer allt bli vitt och barbordet kastas ut! :)





Och fredag den 13:onde kanske nog klassas som en jävligt bra dag endå. Kolla vad som gömde sig i det lilla hm brevet som kom ner dimpande i brevlådan! Gissa om jag blev glad : )




Kommentarer
Postat av: Emilie

Snyggt gumman! :) duktig du ar!

2009-02-14 @ 08:04:24
Postat av: Madeleine

Fick också 550kr från H&M, tyvärr räckte det med ett besök och sedan var dem bortblåsta!

2009-02-15 @ 19:15:33
URL: http://scherling.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är sängen ifrån? :) fin

2009-02-17 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0