idag är det ingen bra dag..

Imorgon är det 2 veckor sedan jag slutade med kolhydrater.. Minst sagt så tror jag att kroppen börjar känna av det nu. Huvudet gör ont & magen skriker efter något onyttigt! .. Jag vill ha glass, kladdkaka, choklad, sött/surt godis, coca cola. Men nej! Har jag klarat så här långt så ska jag banne mig inte ge efter för frestelserna!

Idag var jag äntligen och fixade till mina naglar, välbehövligt måste jag säga. För tillfället sitter jag & väntar på B1&B2 som är på väg hem från valbo med en dator sladd så vi kan kolla på fiiilm.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Aaah vad jag saknar er! B1 och B2. gor nastan ont i hjartat.. har riktigt kul har men saknar er sa forbannat mycket anda!! :( Min fia! Sen ar jag sjalvklart radd for en sak och det vet du vad gumman!vill inte tanka pa det! 7 veckor kvar nu. hoppas det gar snabbt!

2009-02-06 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0