Ny vecka..

Håller inte alls reda på dagarna känn det som. Har precis kommit på att det är måndag & inte söndag. Ska snart ta mig till jobbet, får hoppas på att det är mycket folk idag så att tiden går fort.

Efter jobbet så ska jag upp till hemlingbyspåret. Det har blivit lite för mycket av det goda i påsk. Skulle nog inte ens kunna uppskatta på ett ungefär hur mycket godis jag stoppat i mig. Såå den här veckan blir det enbart sallad & så ska jag försöka hälsa på spåret 4 gånger iaf.

Imorgon ska vi förhoppningsvis åka och kolla på en Lägenhet, har dock inte ringt om tidsbokning än och antar att man inte kan göra det idag pga att det är röd dag?.. Får ringa tidigt imorgon bitti och hoppas på att vi kan komma.

På onsdag ska jag & emilie ut på lite äventyr. Emilie ska vara mitt moraliska stöd vilket känns kanonkul!..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Gumman, det ska bli kul på ons! Ska finnas där för dig och hålla din hand! :)

2009-04-13 @ 12:27:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Fanny

Det kommer gå jätte bra, super spännande :)

2009-04-13 @ 21:15:22
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0