hey hello!..

Kul att se att ni hänger er kvar fast min kassa uppdatering!..

Den här veckan kan beskrivas med ett ord, underbar!.. Solen har börjat visa sig allt mer och nu kan man nästan våga sig på att säga att det är vår. Med våren kommer en härlig känsla, en pirr i magen känsla och livet känns bara så enkelt!..
I tisdags var jag iväg med Mamma&stina♥ på bio och efter bion blev det fika med Emilie&pernilla ♥!.. Igår efter jobbet blev det megamys med Emilie, pernilla, Frida, Line film, gott & tända ljus!..

Idag är det min lediga dag men jag ska snart iväg och jobba heldag. Fick hoppa in extra och ingen är gladare än jag.. Har fått jobbat heldagar hela veckan lång vilket känns helt underbart jävla bra!..





*2 veckor kvar..





Kommentarer
Postat av: Stina

riktigt mums! ;)

2009-04-03 @ 11:57:44
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0