En torsdag..

Håller på att storstädar för fullt inför ikväll då det blir utgång med nära&kära. Synd bara att jag känner mig febrig och har ont i halsen. Men så är det ju för det mesta när man har sett fram emot någonting ett tag, att man känner sig sjuk. Så idag ska jag bara koppla bort sjukan som håller på att komma och bara ha roligt. Har suttit bänkad framför en film nyss som handlade om poker så hade tänkt leta på pokersättet så att det kan användas ikväll :)


Min lediga dag igår spenderades med Emilie på stan. Fixade naglarna, åt lunch och gick i affärer, myys!.. senare på kvällen färgade jag ääntligen bort min urtvättade färg & utväxt!..


Nu; fortsätta städa..




Kommentarer
Postat av: Stina

haha vilken hemsk bild! :D

2009-04-10 @ 10:34:28
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0