En kväll att minnas..

Tjaba tjena hallå!

Måste medge att jag är usel på att hålla er uppdaterde om vad jag sysslar med.. Här kommer fredagens sysslor fram tills idag..

I Fredags var det tävling på hög nivå. Det var jag & Emelie mot John & Andreas.. Kloten svingades hit & dit. spärr efter strike tog vi ledningen i bowlingen. Tappra som vi är höll vi ledningen fram till slutet. Och ut ur bowlinghallen gick vi ut med ett leende på läpparna, vi var det vinnande teamet!..  Ut från den andra dörren och in genom den andra, hemmakväll. Vi fick med oss glass & filmen varg. (filmen sög hårt & länge). Det är konstaterat att vi 4 inte ska hyra filmer tillsammans då det alltid slutar med dåliga filmer.

I går ringde klockan på 08.30.. Vi drog oss upp & åkte in till stan för att hämta gustav&kicki Efter det styrde vi oss mot uppsala där det blev en heldag med shopping & god mat. På kvällen vankades det festligheter och alkohol i stora intga.. Vi fick lära oss vad en "björn 20 kr" var, att man ska hålla sig borta vissa krogar på lördagar, Det snoddes pengar för att kunna få mcdonalds, den regnade räksallad & mycket mycket mer.. hah!

Idag har det tittats på alla idol avsnitt, vi har varit ute på en lång & skön höst promenad & senare ska jag dra mig ner på stan för att avnjuta en taco kväll med Madde & emelie samt kolla på film.

Hur har eran helg varit? :)


Kommentarer
Postat av: Veronika

hahaha!! vilken klockren sammanställning av kvällen! "jag vill ha två björn, tack"

2008-09-28 @ 18:59:15
URL: http://veronikaas.blogg.se/
Postat av: Emilie

Fialotta, du glömde rosapantern! :D hahahah. tack för en mysig helg hjärtat!

2008-09-28 @ 22:39:40
Postat av: Stina

Jag har oxå haft en superhelg :D !

2008-09-29 @ 22:07:02
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0