Utkast: Godmorgon! För ...

Godmorgon!

För ovanlighetensskull sitter jag här med gott samvete pga att jag har tid till att sitta här. Vaknade till vid 08.00 och bestämde mig för att gå upp då istället för att ligga och dra mig till 9 då väckar klockan var satt. Så här sitter jag & lyssnar på när makaronerna kokar för fullt.

Helgen har mesta dels bestått av jobb. Utöver det har jag&mamma hunnit tapetsera sovrummets fondvägg (bilder kommer). Så nu behövs bara småplock som ljus, mysiga kuddar & ett överkast innan sovrummet är klart.

Igår var det städ & tvätt-dag samt myssöndag med chips, läsk & bra sällskap.

Helgen är slut & jag är utvilad!
Nu ska jag ta bort makakaronerna från spisen så att dom inte blir överkokta, knapra i mig frukost, ta mig ut på en promenad med lillen & sen hoppa upp på cykeln och cykla till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Stina

Vill se bilder !! :D

2008-09-22 @ 21:22:06
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0