tre röda..

Här sitter jag ensam på en fredag.. Det får man ta när man har en hockeyb*g till pojkvän som spelar i ett pucko lag som har träning på en fredag kväll.. Men har är förlåten för jag har fått en bukett rosor idag. Kärlek till honom.

Efter jobbet tog både jag & veronika oss i kragen och tog den där behövliga promenaden som vi skjutit upp i hela en vecka?.. Nu äntligen har vi hittat den perfekta rundan så fler promenader till oss, yay!

Nått bra på tv, va va va.. Jag har tråkigt och är hungrig. Ingen john hemma, ingen mat.. Det finns inget tråkigare än att laga & äta maten själv.. Så det hoppar jag över, igen..




Kommentarer
Postat av: Stina

ÄTA BÖR MAN !!!!!

2008-09-12 @ 22:52:50
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0