Överflödet..

Idag har det varit full rulle hela dagen. (som alltid när man är ledig). Vi tog en tripp till kakeldesign för en titt på kakel, vidare och köpte penslar & en hink vit målarfärg. Efter det åkte vi ner på stan & kollade runt. John beställde en ny klocka till mig, och jag beställde hem en ring som jag aldrig lyckas pricka in när den finns i butik.

Mötte upp Linnean och gick och fikade :)

Efter det har det varit storstädning på hög nivå. Idag fick vi äntligen upp tavlan som jag fick för 3 månader sedan.. hah!
sen har vi fixat och donat i sovrummet tills vi ska måla i helgen. Tanken var att jag & veronikan skulle hinna gå ut & röra på det ovälkomliga överflödet men tiden räckte inte till. Så det måste bli imorgon.

Tjippa tjoppa..


Kommentarer
Postat av: Stina

är säker på att vi kommer att stortrivas : )



Det är roligt att städa när det blir fint !!

2008-09-11 @ 22:18:02
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Carro

gå ut imorgon tycker jaaag. varför vara nykter när man kan vara full? kör bara, som rickie skulle sagt ;)

2008-09-12 @ 16:52:34
URL: http://carolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0