Ny vecka, nya tag.

Helgen har gått för fort (som alltid). I Fredags hade vi taco kväll här hemma vilket resulterade i rosé vin och ett besök  in krogen. Hade det jätte trevlig & mer par-mys vill jag ha!

På lördagen spenderade jag kvällen med mina älsklingar, gobitar & ladys. Caroline&Veronika. Om det inte blir krogen för oss finns det inget annat allternativ äään soffan, godis & snack om vårat kära hemmland, bulgarien. Jag trivs med er, som fisken gör i vattnet.  Det kommer fler uppsala helgen & då ska jag också hänga med er.


Idag är det måndag vilket innebär ny vecka & nya tag. Den här veckan kommer gå som en dans på rosor eftersom jag har en ledig helg att se fram emot.. På återseende gott folk.


Just ja... Jag är lycklig.





Jag & min stjärna!



Kommentarer
Postat av: Veronika

alltid du och jag, hand i hand.. <3

2008-09-08 @ 11:19:28
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0