Nu är det dags..

Nu var det ett tag sen jag skrev. Förra veckan var minst sagt fullt upp.
Så vad har jag gjort..?

I onsdags var jag ut och åt med flickorna från jobbet. För varje dag jag jobbar och lär känna mina arbetskompisar så älskar jag mitt jobb mer och mer. Det finns inget annat jobb jag skulle kunna tänka mig än vad jag har. Jag trivs som fisken i vattnet. Idag är den där veckan kommer också. Då vi har haft provanställning i 6 månader. Denna vecka sker beslutet om vi bli kvar eller inte. Så jag kan bara hålla tummarna för att alla vi blir kvar och får fortsätta med det vi älskar.

I fredags åkte vi ut till valbo för att handla lite småplock från klädfronten. Nu har jag bestämt mig för att inte handla något mer den här månaden. Efter valbo åkte vi och hyrde film, ps. i love you som vi mös ner oss i soffan med. Kan bara säga att det var den bästa filmen jag sett på länge.

I lördags fick jag hoppa in och jobba pga för lite folk.. Det var roligt att vara tillbaka och jobba i valbo. Allt går så mycket fortare där ute. Efter det var det raka vägen ut till Emelies stuga. (som för övrigt var den finaste stugan jag sett). Vi sjöng, vi drack snaps, vi åt kräftor, vissa badade, vi bastade, vi åt pizza, vi njöt. En kanon kväll helt enkelt.
(Bilder kommer)

Tack för helgen!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag väntar med spänning på bilderna :)

nästa gång vill jag följa meed. ska vi ses nått i veckan?

2008-09-01 @ 21:31:45
URL: http://carolinea.blogg.se/
Postat av: Emilie

Underbar lördag var det! :D

Nästa år blir det ClubKräfta igen :D

2008-09-02 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0