Kul att du hittade hit..

Ser att det bara ökar med besökare & det är alltid trevligt.. :)

Igår kom veronikan hem till mig & vi gosade ner oss i soffan med goda mackor, oboy, soppa, tända ljus och top model.
Ett skönt avslut på en rätt så jobbig arbetsdag.. Appropå arbetsdag måste jag gratulera min johnpa till sitt nya jobb. Emelie nu blir ni arbetskamrater :)

Längtar forfarande efter mitt långa håår.. Det som är bra med denna fripp är att allt går så himla mycket fortare, duscha, föna & platta på 30 min. Det har aldrig hänt någon gång tidigare. Förr fick jag planera hela min dag för att få tid till fixat hår, vilket jag aldrig orkade eftersom det tog såån lång tid.

Nu ska jag trycka i mig några mackor och dricka ett stort glas oboy!..
MMMmm.



Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är en av dom dagliga besökarna : )



Du vänjer dig med håret ! Man kan styla på så många olika sätt : )

2008-09-10 @ 21:42:16
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men va?! Vad kul!! :D Grattis veronika!! Hoppas vi ses snart då :)



Och jag tycker också att du är superfin i håret! :D

2008-09-10 @ 22:15:48
Postat av: Nea

du är en oboy missbrukare och det vet du, haha!

2008-09-11 @ 00:48:12
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0