jag skulle..

Jag skulle behöva ta ledigt en hel dag & bara stå vid spisen & laga mat, laga mat för 2 veckor fram över.. För är det något som vi inte hinner i det här hemmet så är det att laga mat.. Vart tar tiden vägen & när ska vi hinna laga mat.. Jag känner mig så onyttig när det enda jag äter är snabba grejor. Jag vill göra vanlig hederlig husmanskost & ha kvar så att det blir matback. Good luck..


Idag har jag & veronikan tagit oss ut på promenad. Det gick jäkligt bra må jag säga, så bra att det till&med blev lite jogging mitt i allt. Sen blev det idol & Dh.


Nu sitter jag här och inväntar min jobbande johnyboy. Det är tråkigt att han slutar så sent..







Kommentarer
Postat av: Viran

haha, du måste ge han en ny chans ;)

2008-10-01 @ 21:38:27
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0