Jag ljög..

Ja, jag skrev i tidigare inlägg att jag var utvilad..Jag tar tillbaka det big time.
Det känns i kroppen att jag jobbat allt för mycket de sista veckora. Och att jobba på min lediga dag förra veckan var ett litet misstag så här i efterhand. Bra att veta till nästa gång iallafall :)

Johns nya jobb gör så att vi aldrig ses... När han slutar tidigt slutar jag sent & tvärtom. I morse började han sex & slutade kl. två.. Jag började halv elva och slutade klockan sju. Han började sin träning klockan nio jag ko hem från mötet klockan nio... Intressant fakta huh..


Och en annan "intressant" lite punkt i mitt liv är att jag har världens fetaste utväxt... jag vet inte vad jag vill ha för färg.. Hjälp mig.





Och för er som missat... JAG VILL HA TILLBAKA MITT FUCKING JÄVLA HÅÅR.

Kommentarer
Postat av: stina

du ska ha kort soffipropp :)

2008-09-23 @ 11:22:18
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0