Jag har blivit utmanad..

Den här utmaningen hade trillat in av stina bland mina kommentarer. Så dags att svara på lite frågor :)

Först reglerna:
Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


1. Vilken mat äter du ofta?
Haha, det här blir lätt. Tacos i stora lass. Brukar bli så pass mycket kvar att det kan bli tacos både dagen efter & dagen efter det. Så ett snitt på 2 grr i veckan typ. :)


2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Kalas.. hm. Är inte så ofta det inträffar kalas.Men jag kan nog både hjälpa till och sitta.. Beror helt på vem/vilka man är hos.


3. Var sitter du helst när du bloggar?
Det är lite olika.. Oftast blir det soffan, men det kan lika gärna vara sängen eller vid köksbordet.
(haha, någon som tänker på något annat.) ?..

4. Köper du ofta Triss?
Oj.. Det kanske händer en gång per år att jag köper..Och då köper jag för att ge bort eller någo liknande..
Har aldrig haft tur i spel & heller aldrigi triss.. "men plötsligt händer det" ?..


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Tror att alla ni som läser min blogg vet vad jag kommer att svara?.. Bulgarien!  Världens bästa ställe, jag har varit där 2 gånger tidigare och planerar att åka dit i sommar igen. Hade jag möjlighet skulle jag bosätta mig där hela sommrarna, bara leva för stunden & njuta av all värme.


6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
oj.. Brukar inte kolla så ofta, har den mest bara som "sällskap". Men det måste nog bli 3 & 5:an.. Nu när jag tänker efter så vet jag inte ens vad jag kollar på.. Den enda jag kommer på är roomservice så det får bli 5:an. :)

Jag utmanar:

Veronika
Syrran
Caroline
Linnea

(Länken spelade mig ett spratt, så det fick bli såhär.)

Kommentarer
Postat av: stina

Nu har jag svarat på utmaningen :)

2008-09-24 @ 18:10:50
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0