Här kommer ett skepp..

..Ett skepp lastat med bilder..

Emelie & Madde var här och visade sina fina ansikten ett tag. Emelie hade med sig kameran från Kräftskivan. Så nu kan jag bjuda på härliga bilder här i bloggen framöver :)

Jag har kommit fram till att jag ska spara ut håret, jag saknar det så otroligt mycket....
Jag känner mig inte som en tjej i "kort" hår.. Om jag inte hade klippt mig så hade jag inte vetat att jag ville ha långt. Så tack mig själv för att jag klippte mig så jag kan längta tills det växer ut igen...




Mina gummor.


 


Kommentarer
Postat av: Veronika

tycker du är fin i ditt korta hår :)

2008-09-09 @ 15:38:40
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0