En lugn lördag..

Det var ett tag sen det var såhär lungt på en lördag. Efter Gavlegårds-insidenten har vi äntligen påbärjat målningen i sovrummet, i väntan på att det ska torka så har vi tagit en hurtig promenad, john har fått glott på fotboll, jag filosoferat med dumburken & nu vaknas det food. Kött, kött kött.

Ska skjutsa iväg mamma vid 5. Pappa jobbar & då pasar hon på att dränka sig i vin med sina vänninor som det så fint heter på vuxenspråket.  Sen blir det raka spåret hem för att kleta upp det 2:a lagret med färg väggarna. Sen är det klaart & det enda som fattas är tapeten som vi inte beställt än.

Både jag & john har hållt vårat löfte om en lugn helg så redan igår planerades det om bio ikväll. Sagt & gjort, ikväll blir det Patrikc 1.5 med Emelie & Andreas. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet & efter den här filmen tror jag att jag kommer kunna leva bra många år till..

Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tror den är riktigt bra! :D Ser fram emot att få flabba lite :D

2008-09-13 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0