Det är skönt..

Ligger i sängen och småtittar på tv. Idag är min lediga dag och jag ska njuta till fullo. Om 1 timme behöver jag gå upp ur sängen och jag tänker ligga & sega här till dess. Sen bär det av till frisören som jag nämnt tidigare.

Lite små nervös är jag. Innan jag ens kommit in genom dörren har jag säkert ångrat mig 2-3 gånger. Men nu har jag bestämt mig och min feghet ska inte få förstöra. Det växer ut...

Efter det ska jag raka vägen hem. Har bestämt mig för att inte handla något mer denna månad då jag vill kunna lägga undan så mycket som möjligt. Så skippar att ens springa in på hm idag. (det finns alltid något fint som ropar på mig).

Ska ta tummen ur röven och sätta upp tavlan som stått undangömd sedan min födelsedag.. Handla massor av tacos till imorgon och i hopp om att tid finns kvar, börja måla sovrummet.

Det bästa av allt är att johnyboy är hemma och sällskapar mig hela dagen :)




Kommentarer
Postat av: sara

du skulle nog passa skit bra i page. (victoria beckham)

2008-09-04 @ 12:04:47
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0