Det är så skönt..

Har sovit skit dåligt inatt, vaknat av att nico snarkat & vaknat av att john snarkat, tusen gånger om.. Men där ligger dom nu i sängen helt ostörda, nico på rygg & john insvepandes i täcket.. och här sitter jag lite smått irriterad och jävligt trött.

Igår efter jag slutat så hade jag den där "städar-känslan" i kroppen.. Så när jag kom hem tog jag tag i allt. Städade upp, damsög, skurade golven & vattnade blommorna. Känns skönt att kliva upp på morgonen och inte se den orörda disken, klädhögarna samlade runt sängen, frukostskålar vid soffbordet.. Nu är allt tipp topp!

På tordsdag ska vi kakla om i köket!!.. (och jag ska ta min första tur i joggingspåret)
As-syggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0