Dagen som varit..

Dagen har varit låång och nu för första gången sätter jag mig ner för att pusta ut en snabbis innan jag ska börja laga mat tills imorgon. Har precis kommit hem från en promenix med veronikan. Jag börjar faktiskt gilla att gå ut & gå. man får frisk luft samtidigt som man får rensa skallen från saker&ting som stör.

Idag var samtalsämnet, Barcelona. Jag&veronika har bestämt oss för att vi ska dra dit & leva livet på fyra dagar.
Kan bli intressant! :)

Annars händer det inte mycket.. Pengarkåt som jag är har jag tagit åt mig jobb på torsdag så ledigheten är väldigt långt borta (10 dagar för att vara exakt) Men jag kommer ha dollarögon när lönen kommer så det tar jag. 

 Nu ska jag vara den snälla flickvän jag kan vara om jag vill & ställa mig i köket och laga mat åt johnpis som kommer hem från jobbet snart.




 

Kommentarer
Postat av: Stina

vem är inte pengakåt ? ; )



passa så du inte blir utbränd bara !!

2008-09-15 @ 21:23:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: fanny

åh jag som jobbar på stan då :/ attans!

2008-09-15 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0