Uppe med tuppen..

Idag är jag uppe med tuppen fast jag gott & väl skulle kunna ligga kvar i sängen fram till 12.. Ska snart kila ut på min morgonpromenad, vilket väder det är ute!..

Igår vart det heldag på stan.. Äntligen hittade jag en tröja som skrek till mig! Oftast när jag går på stan så köper jag med mig saker hem bara för att jag köpa med sig nått. Jag köper oftast inte det jag verkligen behöver. Men igår hängde den där så fint & hem fick den följa!..

Efter vi shoppat & ätit klart på stan mös vi ner oss hemma hos madde med en film & filt..
Jag älskar att vara ledig!..




Kommentarer
Postat av: Emilia

Söööt :)

2008-10-23 @ 10:37:32
URL: http://emiliaofmalmoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0