Tiden måste ha stannat..

Goch! Nu sätter jag mig för första gången idag.. Jag har hunnit med så himla mycket, känns nästan som om tiden har stått stilla ett tag.. Började min morgon med en stanrunda med Emelie, jag köpte äntligen hem ett överkast ( som jag letat). Passade också på att lämna tillbaka en tjocktröja som jag köpte i förrgår och hittade också min nyårsklänning som jag ska kila ner och köpa imorgon. (skönt att vara ute i tid).

Väl här hemma har det hänt mycket. Jag har städat bort allt på vår balkong, kastat blommor & sopat undan alla löv som samlats i alla hörn. Efter balkongen gick jag lös på köket.. Ända sen vi flyttade in har det varit i en enda röra i alla skåp, vi tröck bara in allt när vi flyttade in för att få det överstökat. Så idag passade jag på att sortera ut allt skit & ordnade upp så att alla saker står där det ska stå.

Efter köket så sorterade jag alla miljoner papper & räkningar. Tog även tag i garderoben & byrån.. städade ut alla sommarkläder & ner med det i stora påsar, byggde mig även en till liten hylla i garderoben så att byxorna fick bättre plats.

Nu är allt undanplockat så imorgon är det bara damsugaren som ska fram sen kan jag koppla av heela helgen.Det här behövdes verkligen!

Imorgon vaknas det inflyttningsfest & jag är taggad!..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0