Stanna klockan..

Hur kunde det gå så fort..? Jag kommer ihåg när jag kollade ut på träden och sa att de började få sån där fin färg och att det var på väg att bli höst. Idag tittar jag ut & inser att det är höst. Allt går så skrämmande fort, jag vill stanna klockan ett tag och bara ta in allt, uppleva och njuta..


I skrivande stund är jag strax på väg ner på stan för att möta upp 2 av mina favoriter. Känns som att det var evigheter sen jag sist var på stan, ska bli kul och se om jag får med mig något hem..(inget jag tvivlar på).

Puss.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej där! På din sko i hemlingby, finns det möjligtvis vagabond skor där? Har hittat ett par som jag förälskat mig så innerligt i, men finns inte att få tag i, inte ens på deras hemsida. Ha en bra dag!

2008-10-02 @ 21:30:53
URL: http://scherling.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Okej, känner mig jävligt desperat ;)

2008-10-03 @ 11:10:15
URL: http://scherling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0