Skärpning tjejer!

I skrivande stund är jag så irriterad att jag skulle behöva skrika ut allt jag känner och tycker, men till vem?.. Nu har jag gång på gång hört massa bullshit hit & dit om hur pojkvänner, killar,svin,  kalla dom vad ni vill beter sig mot det motsatta könet, alltså tjejer! Dom leker lite här & dom leker lite där utan att ens ägna en liiten tanke på vem dom skadar. Att det inte finns något hjärta eller hjärna är helt uppenbart om man kollar på hur de beter sig..

Men vad gör ni tjejer.. Ni grinar ut i någon famn, sitter & gnäller dag ut & dag in, ligger sömnlösa på nätterna och sen i nästa stund går tillbaka, går tillbaka till samma svin som gång på gång trycker ner och förgör det lilla som är kvar.

Hur vore det om ni kunde sätta stopp, sätta ner foten och vakna upp! Sluta upp med att dalta med någon som endå bara skrattar bakom ryggen, någon som endå inte har en hjärna som fungerar, ett hjärta av is. Visa er stark, om ni nu inte är det så låssas för i helvete.


Det är ingen annan än ni själv som kan ändra på er situation. Går ni tillbaka så gör det, men då har ni gjort ert val och jag i egen hög person kan lova er att det kommer fortsätta, det kommer fortsätta tills den dagen ni vaknar upp och inser ad som hänt.


Jag bli oerhört ledsen att höra hur många det verkligen är som blir nedtrycka på det här sättet, det gör ont i mitt hjärta, verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0