Nu är jag här igen..

Idag slutade jag klockan tre. Tre tre tre, ni hör ju hur härligt det låter. Det innebär alltså att jag har hela dagen framför mig och pricken över i:t är att madde också är ledig & att det är fint väder ute!.. (jag älskar mitt nya schema).

I helgen har det hänt mycket, för mycket för att kunna tas här. EN sak jag lärt mig är att jag aldrig i hela mitt liv och över min döda kropp sätter min fot på goya igen. Det som skulle göra den här stan gott är att stänga igen skiten, då skulle antalet dryga fjortisar minska med ungeför 50%. plastdockor hit & plastdockor dit.. ( jag drar självklart inte alla över en kam).

Vad har mer hänt då.. Jag har för 3,4,5? gången tagit upp promenaderna & att äta rikitgt.. Får hoppas att jag orkar hålla i tills jag ser resultat. Men det tror jag, har ju johnpa på vid min sida..

Roligare än så här blir det inte, så på åtreseende gott folk!..




Kommentarer
Postat av: Nea

alla vi som hatar goya klappar nu!!!

2008-10-14 @ 17:37:30
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: madde

jaaaaag klappar för fulla muggar =)

2008-10-14 @ 18:06:21
Postat av: fanny

klappar som faaaaan!

2008-10-14 @ 20:57:10
Postat av: emilie

klapp klapp

2008-10-14 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0