Klockan tickar..

Klockan börjar bli mycket man vad gör det.. Jag är ledig & har trevligt sällskap :) Här sitter vi intrycka i soffan 5 stycken och kollar på this is England. Har sett den förr men den är bra så den tåls att se igen!..

Imorgon är det redan Torsdag och för tredje dagen i rad ska jag ner & glutta på stan. Det är bra att det blir mycket nu så att jag kanske får avsmak tills lönen dimper ner. (hoppas kan man alltid).

Jobbet idag gick fort, vi tog oss i kragen och byggde om lite.. Så nu finns det en mys höst hörna med varmfodrat och en hörna med lite mer fest skor. Tiden gick fort och resultatet blev okej.

Och nu ääntligen har vi fått tillbaka våran älskade pärla!..
Nu blir det inga mer bussturer för min del!.

Det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0