jag är min värsta fiende..

När jag sitter & funderar över vad det värsta som skulle kunna hända mig är så slår det mig om & om igen, det jag är rädd för är det jag utsatt andra människor för.. Kunde jag vrida tillbaka tiden och får saker jag gjort mot andra ogjorda så skulle jag göra det utan att blinka. Jag skulle vilja skrika ut för alla i världen hur mycket jag ångrar saker jag gjort..

Jag är glad att jag vuxit upp & ser allvaret i saker och ting. Att jag förstår att man inte kan behandla människor på det sätt som jag gjorde förr. Jag hade inte ens dåligt samvete för vad jag gjorde & det skrämmer mig när jag tänker tillbaka..

Som tur är så lär man utav sina misstag & snedsteg. Jag är evigt tacksam över att jag har personer i min närhet som gett mig chans på chans till att bli en bättre människa..

(jag hatar att vara ensam, det är då dom här tankarna kommer)..


Kommentarer
Postat av: stina

Du har alltid varit världens bästa syster för mig iallafall, ställt upp i alla väder :)

2008-10-17 @ 09:39:45
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0